IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Кажи ми каква бира пиеш, за да ти кажа какъв си

Бирата има много разновидности, като всяка от тях си има почитатели. Какво е общото между любителите на пивото и какво говори вкусът за бира за самия човека

14:43 | 05.11.09 г.
Кажи ми каква бира пиеш, за да ти кажа какъв си
Бирата, която пиете, говори много за вас – дори без да нужно да изпиете големи количества, за да отпуснете душата си и да разкриете истинската си същност.

Какъв избор на бира правите е показателно за личността ви също толкова много, колкото начинът, по който се обличате и това каква кола карате. Ако пък не консумирате кехлибарната течност или пиете различна бира в зависимост от настроението – това също значи нещо.

Разглеждането на бирата като прозорец към душата идва от анкета на Mindset Media – компания за пазарни проучвания, специализирана в изготвяне на психографски профил на потребителя. Резултатите на компанията започват с теорията, че лоялността на любителите на бирата към определена марка трябва да означава нещо повече от различен вкус.
 
Голяма роля този тип изследвания играят и в оформянето на рекламните кампании на производителите на бира, за да предценят към кой тип потребители да насочат продукта си и как да го рекламират. Изследването е направено сред 2 600 души и е обобщило, че поне при половината от запитаните изборът на бира се асоциира и с личностни характеристики. Например онези, които предпочитат бира местно производство пред вносната често имат среднистки политически убеждения. Те не са истински консерватори като онези, които съвсем не консумират бира, нито либерали, като онези, които предпочитат по-екзотичните варианти.

Хората, които не са верни на една марка, а обичат да експериментират, имат по-различен характер от ревностните почитатели на един вид. Те са по-общителни, емоционални хора, които се радват на разнообразието в живота и с готовност приемат нови предизвикателства без да влизат в рамки.

Почитателите на екстравагантната бира с вкус на лимон, портокал или друг екзотичен плод попадат в графата „Къде е купона?“. Това са заети и енергични хора, които са изключително екстровертни. Те не обичат да остават сами и често търсят компанията на другите. Любителите на тази лека бира са много грижовни към близките си и често на тях може да се разчита за помощ и подкрепа в труден момент.

Почитателите на живата бира попадат в специална категория, тъй като този тип пиво не е много разпространено поради краткият срок на годност и необходимостта да се консумира почти веднага, след като се достави в заведението. Хората, които предпочитат този тип бира, често са отворени към нови предизвикателства повече от другите, притежават интелектуално любопитство, но нямат чувство за отговорност – за тях пропускането на крайните срокове не е повод за стрес, което от своя страна означава, че са напълно щастливи и удовлетворени от живота.

Вносните малки бутилки, при които цената говори за това колко отдалече идва пивото, са за позьорите. Това са самоуверени хора, които са убедени, че са изключителни, имат ниски показатели по скромност, но доста високи по лична самооценка. Тази група хора са почитатели на луксозните стоки, енергични и динамични, които се стремят да са център на вниманието и в окото на всяко събитие.
 
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:58 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още