IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Трилогията е довършена с Gold Bowmore

Производителят на уиски Bowmore пусна на пазара третия си продукт от започнатата преди 45 години трилогия

14:04 | 08.10.09 г.
Трилогията е довършена с Gold Bowmore
Трилогията е капризно нещо – независимо колко пищна реклама правите на всеки от продуктите, никога не се знае на къде ще тръгне славата, а нищо чудно вторият и третият продукт да се сринат в очите на потребителите. Bowmore, производителят на бутилирано уиски, работи от 45 години, за да се предпази от тази тенденция. Първото им представяне беше с Black Bowmore през 2007 година, последва White Bowmore през 2008, а днес на пазара е Gold Bowmore, с което кръгът се затваря.

Дестилирано на 5 ноември 1964 година, уискито е узрявало в четири различни изби, всички под морското ниво. В края на периода резултатът бил по-тъмна, кехлибарена напитка с висока плътност и превъзходен вкус. Ароматът се описва от специалистите като комбинация между плодовете на Пасифлора, папая и ванилия. Ако добавим и запазената марка на Bowmore – отенъци на опушен торф, със сигурност се получава нещо уникално.

От златното уиски ще бъдат бутилирани едва 701 броя, което е най-малката серия от цялата трилогия. Онова, което в никакъв случай няма да е скромно е цената – 6 250 долара за ръчно изработена кутия, в която е поставена бутилката. Въпреки че цената изглежда неоправдана за една бутилка уиски, колекционерската серия се приема като актив – неотворен комплект беше продаден за 17 530 долара на аукцион през 2007 година.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:58 | 04.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още