IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Най-влиятелната английски дума

Не „финансова криза“, нито „Майкъл Джексън“, а „визията на Обама“ са най-често използваните думи в ефира за 2009 година

17:40 | 24.09.09 г.
Най-влиятелната английски дума
"Визията на Обама" - терминът, с който медиите обобщиха обещанията на президента Барак Обама да донесе надежда и промени в САЩ, беше избран за най-влиятелната английска дума, звучала по телевизията през 2009 г., съобщи Reuters.

Фразата "визията на Обама" се появи през президентската кампания и измести "финансова криза" в 6-ата годишна класация, съставена от американската фирма "Глобал ленгуидж монитор".

На трето и четвърто място са "Майкъл Джексън", чиято смърт беше отразена много обстойно от медиите, и "Сюзън Бойл" - британската певица, която се превърна в сензация с изпълнението си в риалити шоу.

Американската компания "Глобал ленгуидж монитор" използва алгоритъм, с който проследява печатните и електронни медии и интернет за тенденциите в използването на думите и въздействието им върху културата.
Излизането на класацията "Топ 10 теледуми" съвпада с официалното начало на телевизионния сезон в САЩ в края на септември.

Класацията за 2009 г. за първи път признава уебсайт, като поставя на пето място hulu.com, който показва безплатно телевизионни програми по интернет.

Класацията "Топ 10 теледуми" на 2009 г. е следната:

1. Визията на Обама (Obama Vision)
2. Финансова криза (Financial Meltdown)
3. Майкъл Джексън
4. Сюзън Бойл
5. Hulu.com
6. Вампири
7. Дар Дур (комедиeн сериал за Ирак)
8. Магьосници (Wizards)
9. "Ами това е" (And that's the way it is) - думите, с които приключваше предаването си покойния телевизионен водещ Уолтър Кронкайт
10. Снова (Jiggle).
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:32 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още