IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Въздушно такси в Япония

Кацащите на токийското летище Нарита вече могат да стигнат до центъра на японската столица срещу билетче за хеликоптер от 790 долара

13:21 | 07.08.09 г.
Въздушно такси в Япония

Японската компания Mori Building Co предлага нов вид услуга за своите клиенти – въздушно такси с луксозен хеликоптер, който ще изминава разстоянието между централния район Акасака в Токио и международното японско летище Нарита за 30 минути. Пътниците ще спестяват цял час от 70-километровото пътуване, което обикновено продължава час и половина.

Освен хеликоптера, клиентите на Mori Building Co ще могат да се възползват и от лимузина, която ще бъде на тяхно разположени след кацането им и ще ги превозва до определено място.

 

Новата услуга ще стартира на 16-ти септември и има за цел както да намали времето за придвижване между двете точки, така и да създаде чисто имиджово представяне на клиентите с възможността да кацнат в Токио с ултра луксозен хеликоптер модел ЕС135, проектиран от френската фирма Hermes.

 

Луксозната машина за 10 млн. долара е с класическите за Hermes оранжеви окраски и ще може да превозва по четирима пътници при всеки от 22-та си полета на ден. Оранжевото ще присъства и в униформите на пилота и стюардесата на хеликоптера.

 

Хеликоптерът е произведен от компанията Eurocopters и е първият, който ще предлага подобна услуга в Япония. Желаещите да се възползват от въздушното такси ще трябва да платят и съответната цена за услугата, която съвсем не е евтина – 790 долара за еднопосочен билет за 30-минутното пътуване от летището до центъра на Токио.

 

Услугата ни е за бизнесмените, за които е важно да спестят време”, каза говорителката на Mori Building пред Reuters. „Засега обаче все още няма да предлагаме храна и напитки на борда”.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:28 | 05.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още