IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Бутиково уиски ще съблазнява пътниците по световните летища

Новият продукт на Johnnie Walker Blue Lable ще бъде представен през септември, а дотогава единични бройки ще набират средства за благотворителност

13:28 | 30.07.09 г.
Бутиково уиски ще съблазнява пътниците по световните летища

Уискито John Walker е новият асортимент от линията Johnnie Walker Scotch whisky син етикет, което ще се продава съвместно с DFS Group – търговска компания, част от френската LVMH, която притежава безмитни магазини из летища по целия свят.

 

Брандът Johnnie Walker е част от най-голямата в света холдингова компания за търговия на спиртни напитки, бира и вино Diageo PLC.

 

Ексклузивният бранд уиски е създаден от рядка реколта и дестилационни фабрики, които работят още от 1800 година, когато е създадена и марката Johnnie Walker. Напитката се съхранява в 100-годишни дървени бъчви и съдържанието на всяка от тях се излива в 330 индивидуално номерирани, ръчно изработени кристални гарафа от френската компания за висококачествен кристал Baccarat.

 

Брандът официално ще представи висококачественото уиски през септември, но пет бутилки от резервата ще бъдат пуснати на аукцион преди това, а парите от наддаването ще отидат за неправителствената организация The Smile Train, която се занимава с операция на хора с проблемни устни и небце.

 

Първата бутилка ще бъде изложена на летище Чанги в Сингапур за две седмици със стартова цена от 3 хил. долара. Желаещите да се включат в наддаването ще могат да участват в него и онлайн през сайта dfsgalleria.com.


Компанията Johnnie Walker е на пазара от близо 200 години. Отнасяме се с огромен респект към наследството на фирмата и усилията й да се наложи през тези години като най-добрият поризводител на качествено уиски в света. Продуктът John Walker е резултат от съвместните ни усилия и нов етап в историята ни, който ни свърза в стремежа ни да създадем една перфектна напитка и същевременно да не разочароваме почитателите на марката”, казва генералният директор на Diageo Travel Retail Asia Pacific – Джай Ву.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:44 | 30.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още