IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Луксозни чанти се купуват дори по време на криза

Френският производител Hermes постигна 12% ръст на продажбите си за второто тримесечие

08:58 | 22.07.09 г.
Автор - снимка
Създател
Луксозни чанти се купуват дори по време на криза

Компанията за производство на луксозни стоки Hermes показа за пореден път, че дори в момент на криза богатите продължават да потребяват любимите си марки. Фирмата е успяла да реализира ръст на продажбите си от 12 на сто на годишна база през второто тримесечие на годината, показват нейните отчети.


Hermes, която е разположена във Франция, е успяла да реализира продажби на стойност 446,6 млн. евро между април и юни, което е доста по-добре от резултата за същия период на миналата година – 398,1 млн. евро.


Около 33 на сто от стойността на продажбите се дължи на кожени изделия, предимно чанти и портфейли.


Благодарение на това, че цената на най-скъпите модели чанти на Hermes се продават на цени над 10 хил. евро, кожените изделия носят близо половината от печалбата на компанията.


Въпреки кризата от Hermes заявяват, че „ще продължат да инвестират значително“ в бизнеса си и през втората половина на годината, предава ВВС. В плановете на компанията влиза откриването на нови магазини и ремонтни дейности на съществуващите аутлети, „основно в Азия и САЩ“.


Ръст на продажбите отбелязват поделенията на компанията за производство на дрехи и модни аксесоари, както и за производство на копринени изделия. В същото време обаче се наблюдава спад в продажбите на часовници, парфюми и декорация.


От Hermes категорично вярват, че марката ще им позволи да имат дефанзивна позиция в настоящата кризисна ситуация и няма да бъдат засегнати сериозно от икономическите проблеми.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 22:03 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още