Бар в Испания въведе и наложи нов бизнес модел – в заведението е повече от желателно клиентите да обиждат персонала, предава Ройтерс. Така вероятно напрегнатите пиячи си отпускат нервите и се застояват в бара, увеличавайки оборота.
За да се подсили ефектът, съдържателите са решили и да предлагат безплатни напитки на тези, които са употребили най-оригиналната или смешна обида по адрес на работещите в заведението.
„Когато идвате след работа, можете да псувате и обиждате колкото искате“, казва доволен клиент. Помолен за коментар за промоцията при особено цветисти ругатни, той заявява, че инициативата му се вижда много добра идея.
Барът се казва „Casa Pocho”, а собственикът е поляк. Той самият е доста обнадежден от начинанието си, като посочва, че притесненията около кризата му помагат в бизнеса, особено в избрания за следване модел. Испанският език пък бил много подходящ, тъй като е богат на нецензурни и обидни изрази.