Един от водещите доставчици на гейминг софтуер - EGT Interactive, променя името и визуалната си идентичност като част от плановете си за дългосрочно бизнес развитие.
Тази година IT компанията, която вече се нарича Amusnet Interactive, отбеляза шест години от основаването си, а екипът ѝ има над десетгодишен опит в създаването на гейминг софтуер. През 2020 г. Amusnet Interactive оглави класацията на 50-те най-рентабилни компании в България, която бе част от специалното издание „К100“ на „Капитал“, и вече няколко поредни години бележи ръст, в пъти по-голям от средния за гейминг индустрията в страната.
Заедно с промяната на визуалната идентичност и името компанията сменя и локацията на офиса си в гр. София с амбицията да предостави още по-вдъхновяваща работна среда за своите близо 400 служители. Amusnet Interactive разшири значително продуктовото си портфолио с разнообразни слот игри, лайв казино, кено, лото и други вертикали, набиращи популярност. Компанията предлага над 200 игри, които са налични в платформите на над 750 оператора в над 20 различни юрисдикции.
„Успехите ни се дължат на оптималната комбинация от интуитивен интерфейс, бърз софтуер и алгоритми, осигуряващи добра възвръщаемост на играчите. Продължаваме да инвестираме в подобряване на съществуващите продукти и разработваме нови. Вярваме, че наличието на софтуер с висока производителност при голямо натоварване ни прави предпочитан партньор, който гарантира сигурност на данните за игровите трансакции и възможност за детайлен анализ на поведението на всяка игра“, коментира Иво Георгиев, управител на Amusnet Interactive.
Amusnet Interactive е водещ доставчик на гейминг софтуер за казина на пазарите в Европа и Латинска Америка, като последната юрисдикция, станала част от портфолиото на компанията, е Нидерландия. Бизнес фокусът тази година е върху Латинска Америка, където компанията вече има редица партньорства с водещи оператори. Впечатляващото позициониране на компанията на международните пазари е резултат от адаптивността към потребностите на клиента и безупречната поддръжка на продуктите.
„Благодарение на високата ангажираност, отдаденост и добрата организация на екипите успяхме безпроблемно да преминем към новото име и идентичност. Информационният поток към цялата бизнес аудитория беше адекватно разпределен във времето, което даде възможност за плавно адаптиране към промяната”, посочва Иво Георгиев. „Новият бранд е значителна стъпка за нас като организация, която отразява успехите ни и стремежа за развитие. Радваме се, че всички наши партньори ни подкрепиха в това начинание и споделят вълнението ни”, допълни той.
Компанията запазва слоганът „We Make People Play”, определяйки го като същността на бизнеса си.
Amusnet Interactive ще продължи да разраства присъствието си, като направи игрите си достъпни във всички модерни и традиционни гейминг канали.


Василев успокои, че удължителният бюджет не представлява риск за пенсиите
Неефиктивност в болничната система - ето колко пари губят лечебните заведения
Резервният вратар на Спартак Варна Илия Шаламанов-Тренков напусна отбора
Изпълнителното бюро на БСП подава оставка, но без председателя Атанас Зафиров
Заради еврото: Започва техническа адаптация на машините за билети във Варна
ЕС отменя забраната за нови коли с ДВГ
Вл. Владимиров: Преходът завърши, а балканските политици се правят, че не виждат
Фарли: Ford тръгва към печеливши коли
ОИСР очаква 3,2% ръст за годината
ОИСР очаква AI инвестициите да продължават да растат
Трябва ли да се сменят и сензорите за следене на налягането с гумите
Световната автомобилна индустрия изпадна в дълбока криза
5 мита за SUV, които е време да изчезнат
Renault слага край на най-малко известната си марка
Електрическият кросоувър на Bentley ще повтаря Porsche Cayenne
Най-добрите и най-лошите подаръци, които някога сте получавали
Бистришките тигри на Бойко Борисов фалираха
Патриарх Кирил: Руснаците да благодарят на Бог за Путин и за всичко, което Русия извършва
Слънчево и тихо ще е в сряда, в равнините ще има мъгли
Бен Афлек - на пиеса с двете си бивши съпруги