IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Remy Cointreau представи оптимистични прогнози въпреки опасения около Китай

Пандемията помогна на стремежа на Remy към скъпи алкохолни напитки, за да увеличи маржовете си на печалба в дългосрочен план

12:23 | 29.04.22 г.
<p>
	<em>Снимка: Bloomberg</em></p>

Снимка: Bloomberg

Френската компания за алкохолни напитки Remy Cointreau обяви в петък, че се чувства уверена в перспективите си за тази година, прогнозирайки силен старт на бизнеса през първото тримесечие въпреки свързани с Covid-19 ограничения на ключовия китайски пазар, съобщава Ройтерс.

За финансовата си 2021/22 година, приключила на 31 март, производителят на коняка Remy Martin и ликьора Cointreau запази прогнозата си за „много силен“ органичен ръст на оперативната печалба, съобщавайки за ръст на продажбите от 27,3%, което е в съответствие с очакванията.

Благодарение на по-високите разходи за маркетинг и комуникации и по-трудната база за сравнение през второто полугодие годишната печалба ще бъде генерирана основно от растеж през първото полугодие, заяви групата.

„Групата днес е перфектно позиционирана да се възползва от нови потребителски тенденции. Позиционирането ѝ в луксозния сегмент, силното ниво на интерес към брандовете ѝ и рядкостта на нейния коняк и отлежали алкохолни напитки ѝ дават отлична ценова сила“, каза компанията в изявление от петък.

Пандемията помогна на стремежа на Remy към скъпи алкохолни напитки, за да увеличи маржовете си на печалба в дългосрочен план, ускорявайки изместването към премиум напитки, потребление у дома, коктейли и електронна търговия.

Сутринта акциите на компанията се търгуваха с повишение от 0,16% до цена от 186,50 евро.

„Продажбите за четвъртото тримесечие до голяма степен съответстват на очакванията, увереният тон по перспективите въпреки блокадите в Китай би трябвало да вдъхне увереност“, пишат анализаторите на Credit Suisse в коментар.

Продажбите на групата за 12-те месеца до 31 март възлизат на 1,313 млрд. евро, отбелязвайки органичен ръст от 27,3%. Това съответства на консенсусната оценка, събрана от компанията, за увеличение от 27,2% благодарение на силното търсене на премиум коняк в Китай, САЩ и Европа.

Продажбите на подразделението на коняка Remy Martin, което формира по-голямата част от печалбата на групата, са се увеличили с 26,3% през цялата година. В Китай продажбите на коняк са нараснали с двуцифрен темп за годината, водени от брандовете Club, Louis XIII и XO.

Само за четвъртото тримесечие обаче органичните продажби на коняк са спаднали с 16,7% спрямо очаквания за понижение от 15,9%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 20:42 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още