Последният филм за Батман продължава да се представя силно в американския боксофис три седмици след премиерата си, задържайки се устойчиво на върха на класацията, съобщава Bloomberg.
Дебютът на Робърт Патинсън като Черния рицар е спечелил нови 36,8 млн. долара през уикенда, сочат оценки на студиото от неделя. Така филмът премина сумата от 300 млн. долара от прогнозите.
Лентата на Warner Bros. е най-печелившият филм за 2022 г. и е на второ място от началото на пандемията, оставайки засега след „Спайдърмен: Няма път към дома“.
„Батман“, режисиран от Мат Рийвс, е събрал и 49,1 млн. долара на световно ниво този уикенд, с което общите приходи от билети достигат 598,1 млн. долара. Единственото място, където „Батман“ явно не привлича интереса, е Китай, където е спечелил само 12,1 млн. долара през първия си уикенд. Около 43% от кината в Китай обаче отново са затворени заради пандемията. И все пак филмът се представя малко по-добре от „Uncharted: Извън картата“, който също излезе на екран там този уикенд, събирайки 10,3 млн. долара.
Продукцията на „Батман“ се оценява на 200 млн. долара, без да се взимат предвид милионите, похарчени за маркетинг. Филмът обаче вече е победител за студиото Warner Bros., което пое удар през 2021 г. от боксофис приходите, тъй като всичките му филми бяха пуснати едновременно по кината и по HBO Max.
Конкуренцията обаче също е слаба. Най-големият съперник този уикенд бе анимето “Jujutsu Kaisen 0” на Crunchyroll и Funimation, което събра 17,7 млн. долара на първия си уикенд на екран в Северна Америка. Японският филм е базиран на най-добре продаваната манга и може да се гледа озвучен или със субтитри.
Хорърът „X” също дебютира този уикенд и вероятно е събрал около 4,4 млн. долара. Режисиран от Ти Уест и разпространяван от А24, „Х“ разказва за група хора, тормозени, докато снимат порнофилм.
Focus Features пусна на екран криминалната драма „Аутфит“ с участието на Марк Райлънс, като филмът събра 1,5 млн. долара. Извън топ 10 се оказа лентата на Vertical Entertainment и Roadside Attractions “Alice”, който привлече интереса на фестивала „Sundance”. Лентата, в която се разказва за поробена жена, която се пренася в 1973 г., събра едва 176 хил. долара.