Стрийминг услугата HBO Max на WarnerMedia успя да натрупа абонати по празниците въпреки забавянето на растежа на някои от конкурентните услуги. Тя постигна това благодарение на подбора от ново съдържание, което включва новия сезон на сериала „Сексът и градът“ и нови филми като „Матрицата: Възкресения“, предава Ройтерс.
HBO завърши годината със 73,8 млн. абонати на своята стрийминг услуга и едноименна кабелна мрежа спрямо 69,4 млн. през септември. Този ръст, заедно с близо 900-те хил. плащащи месечна такса телефонни абонати, изпрати цената на акциите на компанията с 3% нагоре до 26,46 долара за брой в рамките на вчерашната борсова сесия.
„Вярвам, че таванът на стрийминг услугите е много по-висок от това, което видяхме до този момент“, посочва в интервю главният изпълнителен директор на WarnerMedia Джейсън Килар.
HBO Max все още трябва да извърви дълъг път, за да настигне пазарния лидер Netflix с неговите 214 млн. абонати и Disney+ на Walt Disney, която има 118 млн. абонати. Растежът на Disney се забави през фискалното четвърто тримесечие на компанията. Disney+ добави едва 2,1 млн. абонати през тримесечието до октомври.
Netflix, която имаше голямо забавяне през първата половина на 2021 г., отчете ръст на регистрациите през октомври, добавяйки 4,4 млн. през тримесечието, отчасти благодарение на глобалната сензация “Squid game”.
HBO Max записа ръст в момент, в който разширява обхвата на услугата си от един пазар (САЩ) към 46 държави. Килар твърди, че глобалната експанзия ще продължи и тази година, а целта е да се стигне до 190 страни.
През май AT&T обяви, че ще отдели звеното си WarnerMedia и ще го слее с Discovery. Сделката е на път да бъде завършена в средата на тази година.