Феновете на Спайдър-мен продължават да пълнят кината в САЩ, за да видят последния филм от франчайза, пренебрегвайки опасенията за нарастващия брой случаи с Covid-19. Благодарение на публиката лентата мина границата от продажби за 1 млрд. долара, превръщайки се в най-печелившия филм за 2021 г. на световно ниво, съобщава Bloomberg.
“Спайдър-мен: Няма път към дома“ събра 81,5 млн. долара от продажби на билети в САЩ през втория си уикенд, съобщи Sony Group в неделя. Филмът, обща продукция с Marvel Studios на Walt Disney, отбеляза втората по продажби премиера в историята на Холивуд миналата седмица, оставайки единствено зад „Отмъстителите: Краят“ от 2019 г.
Подобно на други сфери пандемията засили тенденциите, които вече се наблюдаваха в кино индустрията. Няколко големи филма сега печелят по-голямата част от приходите, докато други се борят, за да привлекат публика. „Няма път към дома“ остава лидер въпреки серията нови заглавия, пуснати за Коледа, включително детския „Ела, изпей“ 2, който според Comscore е събрал 23,8 млн. долара в САЩ през тридневния уикенд.
„Няма път към дома“ включва редица звезди в екипа си, включително Том Холанд като Спайдър-мен и Зендая в ролята на приятелката му. Бенедикт Къмбърбач също играе във филма в ролята на Доктор Стрейндж. Други актьори от предишни ленти за супергероя също се появяват в „Няма път към дома“.
„Ела, изпей“ 2 – продължение на анимацията за животни, които поставят свое собствено шоу – е продукция на Universal Pictures на Comcast и е препоръчана от около 68% от критиците. Филмът включва гласовете на Матю Макконъхи, Рийз Уидърспуун и Скарлет Йохансон. За петте дни излъчване в Северна Америка той е събрал 41 млн. долара, съобщи Universal, включително около 1,6 млн. долара от ограничено излъчване през уикенда на Деня на благодарността.
„Матрицата: Възкресения“ на Warner Bros е на трето място с приходи от 12 млн. долара. Сред актьорите във филма са Киану Рийвс като Нео и Кери-Ан Мос като Тринити. Лентата – опит да съживи франчайза след 18-годишна пауза, дебютира в кината и по стрийминг услугата HBO Max, което потенциално намалява приходите от продажби на билети. Около 68% от критиците препоръчват филма, сочат данни от Rotten Tomatoes.
“Kings Man: Първа мисия“ - предистория на комедийната шпионска история „Kingsman” на 20th Century Studios на Disney с участието на Ралф Файнс, събра 6,35 млн. долара, посочва Comscore.