Модната компания Hugo Boss направи промени във висшия си мениджърски екип под управлението на новия главен изпълнителен директор Даниел Гридер, който иска да превърне германския моден търговец в един от 100-те най-големи световни бранда, предава Ройтерс.
Германската марка, която повиши годишните си насоки миналия месец след възстановяване на печалбата през третото тримесечие, в четвъртък заяви, че е направила промени в ръководството, включително за Китай, Русия и нововъзникващите пазари.
Джудит Сун ще бъде управляващ директор за Китай, бившият изпълнителен директор Ralph Lauren Луиджи Бойоки ще управлява новосформирано звено за нововъзникващите пазари и Русия, а Кристофър Кьобер ще ръководи дейността при обувките и аксесоарите, след като дойде от Tommy Hilfiger миналия месец.
Брандът, известен с елегантните си мъжки костюми, изпитва трудности да съживи бизнеса си години преди пандемията с Covid-19 да принуди хората да работят у дома, сменяйки официалното облекло с анораци и маратонки.
Компанията обаче отчете в четвъртък продажби и печалба за третото тримесечие над предкризисните нива за същия период.
Голяма част от това се дължи на съживяването на пазарите в Европа и САЩ, макар че продажбите са намалели с 1% в Азиатско-Тихоокеанския регион, след като подновените ограничения заради коронавируса са довели до затварянето на около 10% от мрежата магазини на компанията в региона.
Гридер, който е бивш ръководител на конкурентния бранд Tommy Hilfiger, се опитва да модернизира марката Boss и да я направи по-привлекателна за по-младите потребители, представяйки по-ежедневни стилове и харчейки сериозно за маркетинг с известни лица и социални медии.
Швейцарският главен изпълнителен директор, който пое поста през юни, поставя по-голям фокус и върху разширяването на онлайн продажбите в стратегия, която преследваше и в Tommy Hilfiger.
Hugo Boss заяви в четвъртък, че е създала нови дигитални операции в германската си централа в Мецинген и в португалския град Порто, планирайки да пусне нов сайт на бранда в началото на 2022 г.