Избата от Съединение New Bloom Winery инвестира в покупката на 2000 дка лозя, с което увеличава собствените си масиви на 8000 дка. Това се очертава като най-мащабната инвестиция на винения пазар за тази година. Новите декари граничат с наличните вече в района на Правище, с което производителят ще окрупни собствеността си.
„Радваме се, че успяхме да реализираме подобна мащабна инвестиция. Така изпълняваме и поетия ангажимент да увеличим собствените лозови масиви с 30% от 2017 година насам, когато представихме новата корпоративна идентичност. С финализирането на сделката вече разполагаме с 8000 дка, което ни превръща в един от производителите с най-много собствени лозя в Тракия“, коментираха от винарната в Съединение.
Още нещо - в момента на новозакупените терени има от сортовете Мавруд, Мускат Отонел, Рубин и Сира, което обогатява портфолиото на New Bloom Winery. Досега винарната се отличаваше с използването на малко познати сортове като немските Дорнфелдер и Регент. Освен тях избата има вина и от други 10 сорта сред които Шардоне, Совиньон блан, Сира, Каберне Совиньон, Мерло. Но именно Дорнфелдер и Регент се превърнаха във визитна картичка на New Bloom Winery. Тя е първата, която ги засади в тероара на Тракийска низина и дават уникални резултати. „Работата с доказано собствени масиви е залог за осигуряване на качествено вино, а и избата се обогатява с два традиционни български сорта като Мавруд и Рубин, което носи повече познание за екипа и е изключително ценно“, обобщи главният енолог Владимир Влъчков.
Тази година червеното вино, превърнало се във визитна картичка на New Bloom Winery, Face 2 Face (F2F) Дорнфелдер получи златен от френския Vinalies Internationales 2021. Избата добави и други три сребърни отличия от Франция и други пет от Concours Mondial de Bruxelles. През годините техният Совиньон блан Face 2 Face се нареди сред най-добрите в света на Lоѕ Аngеlеѕ Іntеrnаtіоnаl Wіnе Соmреtіtіоn, където бе определен за Best of Class. PIXELS Глера пък намери място на страниците на американския Washington Post за най-разхлаждащите вина за лятото.
По повод на пазарните тенденции от там посочват, че българинът е склонен да купува все по-качествени, интересни, различни вина. „Определено виждаме повишаване на винената култура и засилен интерес към нови винени региони и сортове. Тук важна роля изиграха и самите производители. Те, като в това число включваме и нашата изба, трябва да продължат да полагат всички усилия да правят вкусни, балансирани вина в подходящо съотношение цена-качество“, допълват експертите.