„Смъртта може да почака“ генерира 56 млн. долара по време на дебютния си уикенд в САЩ и Канада. Това е четвъртата по успех премиера на филма за Джеймс Бонд в близо 60-годишната история на франчайза, пише CNBC.
Лентата генерира 23,3 млн. долара в петък, 18,1 млн. долара в събота и около 14,5 млн. долара от продажбата на билети в неделя. В глобален мащаб продукцията събра 313,3 млн. долара, откакто се появи на голям екран зад граница преди две седмици.
Въпреки че някои боксофис анализатори очакваха филмът да достигне 80 млн. долара, или дори да надмине 100 млн. долара, при дебюта си в Северна Америка, най-новата лента за Джеймс Бонд все пак показа добро представяне предвид пандемията.
„Големите очаквания са отражение на вълнението на всички за филма и отразяват все по-голямата нужда най-сетне да видим филм, след като чакахме допълнителни 18 месеца“, коментира Пол Дергарабедиян, старши медиен анализатор в Comscore.
Представянето на „Смъртта може да почака“ подчертава продължаващите предизвикателства, пред които е изправен боксофисът в Северна Америка, и по-точно трудното привличане на посетители в кината.
Франчайзът за Джеймс Бонд е на близо шест десетилетия, а аудиторията, която обичайно ходи да гледа тези филми, е по-възрастна. Близо 60% от посетителите, които са отишли да видят филма този уикенд, са над 35-годишни, а 36% от закупилите билети са над 45 години.
По-възрастните като цяло се връщат в киносалоните по-бавно след избухването на пандемията. Около 25% от гледалите „Смъртта може да почака“ този уикенд са посочили, че това е първото им посещение на кино от повече от 18 месеца, твърдят от MGM.