Technogym – италианската компания, чиито тренажори са разположени в около 80 хил. фитнеса в цял свят, ще представи партньорство за продажби с модната къща Christian Dior. Този ход цели да привлече повече клиенти от луксозния сегмент, съобщава Bloomberg, позовавайки се на запознати източници.
Technogym ще продава оборудване, включително ограничена серия бягащи пътеки, брандирани и с марката на Dior, съгласно споразумението, казват източниците, поискали анонимност, тъй като сделката все още не е публична. Споразумението ще бъде представено по-късно във вторник, добавят те.
Говорител на Technogym е отказал коментар по темата. Christian Dior не са отговорили веднага на запитването за коментар преди началото на редовното работно време.
Technogym, която е базирана в северния италиански град Чезена, отчете ръст на продажбите при продуктите за дома по време на пандемията, тъй като опасенията за зараза и ограничителните мерки накараха потребителите да пропуснат фитнеса и да си останат вкъщи. Въпреки това производителят на спортно оборудване иска да запази маржовете си, фокусирайки се върху тренажори от по-висок клас, заяви главният изпълнителен директор Нерио Алесандари в интервю от миналата година.