Kraft Heinz надмина пазарните прогнози за тримесечните си приходи и печалба, след като търсенето на снаксове и пакетирани храни остана голямо, въпреки че хората започнаха да прекарват повече време навън заради разхлабването на мерките, наложени заради коронавируса, предава Ройтерс.
Производителите на пакетирани храни бяха сред най-големите печеливши от мерките през 2020 г., които принудиха потребителите да готвят повече у дома.
Анализатори очаква скокът на продажбите да се задържи, докато хората продължават да работят от вкъщи, макар че растежът вероятно ще се слезе под безпрецедентните нива, които видяхме в пика на пандемията.
Базираната в Чикаго Kraft очаква, че органичните ѝ приходи за текущото тримесечие ще се свият с нисък едноцифрен процент спрямо миналата година, когато скочиха заради паническото пазаруване, предизвикано от налагането на ограничения заради пандемията.
Въпреки това компанията прогнозира органичните ѝ приходи от продажби да се увеличат със среден едноцифрен процент спрямо нивата отпреди две години, преди пандемията. Kraft обяви още, че очаква основната ѝ печалба за 2021 г. да е над нивата преди обявяването на пандемията.
През второто тримесечие, завършило на 26 юни, нетните приходи от продажби са се свили леко спрямо година по-рано до 6,62 млрд. долара, изпреварвайки очакванията за 6,55 млрд. долара.
Като се изключат някои елементи, Kraft е спечелила по 78 цента на акция, което е над прогнозата за 72 цента на акция по данни на Refinitiv.