Новият изпълнителен директор на Hugo Boss възнамерява да насочи много бързо модната компания по пътя към растежа. „Нашата цел е да удвоим продажбите си до 4 млрд. евро до 2025 г. и да се превърнем в една от 100-те водещи марки в световен мащаб“, заяви в сряда Даниел Гридер, който преди това управляваше Tommy Hilfiger.
В същото време оперативната възвръщаемост от продажбите (EBIT марж) трябва да достигне 12 процента. Мениджърът, който е на поста от едва 60 дни, обеща на акционерите коефициент на изплащане (под формата на дивидент или обратно изкупуване на акции) в диапазона между 30 и 50 процента до 2025 г., предава Ройтерс.
За да постигне целите, Гридер възнамерява да инвестира в обновяването на стационарната търговия на дребно в допълнение към нов облик на марките Boss и Hugo и разширяване на онлайн бизнеса. За целта той възнамерява да вложи 500 млн. евро през следващите години. Подразделението в крайна сметка трябва да генерира половината от целевите продажби – 2 млрд. евро. Очаква се стационарната търговия на едро да допринесе с 1 млрд. евро.
За 2021 г. мениджърът се стреми към увеличение на консолидираните продажби от 30 до 35 процента след генерираните 1,946 милиарда евро през предходната година. Оперативният резултат (EBIT) трябва да достигне 125 млн. до 175 млн. евро. През 2020 г. имаше загуба от 236 млн. евро поради затварянето на клоновете заради мерките за ограничаване на пандемията от коронавируса.