IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

WarnerBros. ще направи 10 филма ексклузивно за HBO Max

Те ще се появят в платформата през следващата година

14:39 | 23.07.21 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Gabby Jones/Bloomberg</em></p>

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Филмовото студио Warner Bros. ще направи 10 филма ексклузивно за стрийминг услугата HBO Max, които ще се появят през 2022 г., обяви главният изпълнителен директое на WarnerMedia Джейсън Килар.

Всичко това се случва, докато HBO и стрийминг платформата ѝ HBO Max се подготвят да изгубят достъп до филми и сериали от конкурентни студиа, които сега задържат своето съдържание за собствените си стрийминг услуги.

По-рано този месец Universal Studios на Comcast, което има ексклузивна сделка с HBO за пускане на филмите ѝ в платформата след появата им по кината, заяви, че в бъдеще нейните продукции ще влизат в собствената стрийминг услуга на NBCUniversal - Peacock, в рамките на първите четири месеца след показа им на голям екран.

В крайна сметка Universal сключи сделка, която дава на стрийминг платформите на Amazon.com достъп до нейните филми за 10 месеца, след като 4-месечният прозорец за Peacock приключи – опция, към която Килар твърди, че HBO не проявява интерес.

Подобни сделки за неекслузивни права не са стратегически за HBO и HBO Max, посочва той, допълвайки, че „инвестициите ни в собствената ни организация са най-добрият начин за използване на ресурси“.

Очаква се Walt Disney да задържи филмите на студио Fox за своите услуги Disney+ и Huli, когато споразумението ѝ с HBO изтече след 2022 г.

Компанията майка на WarnerMedia – AT&T, посочи в отчета за второто си тримесечие, че HBO и HBO Max заедно имат 47 млн. абонати на вътрешния си пазар, което представлява увеличение с близо 3 млн. спрямо 3 месеца по-рано.

По думите на Килар ръстът на броя на абонатите идва основно от нови клиенти на HBO Max, вместо досегашните потребители на HBO да се абонират за Max. Той очаква тенденцията да продължи и това е причината защо средните приходи от потребител за звеното HBO са се увеличили значително през последната година.

Килар отхвърли опасенията, че AT&T, която се през май реши да отдели WarnerMedia и да я комбинира с Discovery, не е изцяло ангажирана с големите разходи за съдържание, които планираше за HBO Max.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:48 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още