“Черната вдовица“ успя да открадне боксофис короната във времена на Covid-19, пише CNBC.
Най-новият филм на Marvel генерира 80 млн. долара в боксофиса в Северна Америка в рамките на дебютния си уикенд – повече от всеки един филм, излязъл след началото на пандемията. В рамките на уикенда 81% от кината бяха отворени за зрителите, сочат данни на Comscore.
Продукцията на Universal “F9” беше предишният носител на рекорда със своите 70 млн. долара за първите си три дни по кината миналия месец.
Walt Disney пък разкри, че е генерирал повече от 60 млн. долара глобално от продажбите на „Черната вдовица“ през Disney+ Premier Access. Това е първият път, в който компанията споделя информация относно продажбите на даден филм през нейната стрийминг платформа.
В допълнение „Черната вдовица“ събра 78 млн. долара от продажбата на билети зад граница.
По думите на медийния анализатор Пол Дергарабедян от Comscore марката Marvel е почти ненадмината, ето защо не е изненадващо, че този филм е записал най-успешния дебют от началото на пандемията.
За първи път от март 2020 г. общият боксофис в Северна Америка генерира повече от 100 млн. долара от продажбата на билети, сочат данни на Comscore. В момента сумата възлиза на 116,9 млн. долара.
Преди уикенда анализаторите на боксофиса прогнозираха, че „Черната вдовица“ ще събере поне 80 млн. долара приходи. Големите предварителни продажби на билети накараха мнозина да повярват, че филмът може да постигне и повече, въпреки че той дебютира и в Disney+ през същия ден, където се предлагаше срещу 30 долара.
Досега Disney не е разкривала как пускането на продукциите в нейната стрийминг платформа влияе на филмовите премиери. 60-те млн. долара, генерирани от Disney+, показват, че това може да е добра опция за марката в бъдеще. Въпреки това новият филм на Marvel “Shang-Chi and the Rings” ще бъде пуснат само в кината.