Производителят на играчки Hasbro не успя да изпълни прогнозата за приходите си за първото тримесечие, след като забавянията заради коронавирусната пандемия засегнаха бизнеса на компанията с филмови и телевизионни продукции, предава Ройтерс.
В последните години компанията се фокусира върху развлекателно съдържание, което да подкрепи растежа ѝ с по-бърз темп от традиционните продажби на играчки.
През 2019 г. Hasbro придоби Entertainment One, фирмата зад Peppa Pig и сериала „Живите мъртви“.
Приходите на производител на „Монополи“ са нараснали с 1% до 1,11 млрд. долара през трите месеца до 28 март. Въпреки това компанията не е изпълнила прогнозата на анализаторите за 1,17 млрд. долара по данни на Refinitiv.
Нетната печалба на Hasbro е достигнала 116,2 млн. долара, или 84 цента на акция. Преди година компанията обяви загуба в размер на 69,7 млн. долара, или 51 цента на акция.
Междувременно стана ясно, че Hasbro ще продаде своя бизнес EOne Music на компанията за дялово инвестиране Blackstone Group за 385 млн. долара, с което се разделя с част от операциите на Entertainment One, пише Bloomberg.
Сделката е в брой и се очаква да бъде финализирана през второто или третото тримесечие на тази година, обяви Hasbro. В Blackstone музикалният бизнес ще се ръководи от настоящия глобален президент Крис Тейлър.
Hasbro плати близо 4 млрд. долара за EOne, в опит да се превърне в по-голяма сила в сферата на развлечения. Това беше най-голямото придобиване в историята на Hasbro.
Сега компанията осъзнава, че не се нуждае толкова от собствен музикален бизнес, който би паснал по-добре сред активите на Blackstone.