Френският производител на напитки Pernod Ricard SA обяви в четвъртък, че продажбите му са се увеличили през третото тримесечие на финансовата му година, завръщайки се към органичен растеж за деветмесечния период, предаде MarketWatch.
Продажбите на компанията достигнаха 1,96 млрд. евро за трите месеца до 31 март, което е с 19% повече в сравнение със същия период година по-рано.
В резултат продажбите за деветмесечния период достигат 6,91 млрд. евро, което е с 1,7% по-висок органичен резултат след годишен спад за първото полугодие.
Анализаторите прогнозираха продажбите през третото тримесечие да възлязат на 1,84 млрд. евро, съгласно консенсус от четири оценки, съставен от FactSet.
Pernod очаква продажбите да нараснат още през последното тримесечие на фискалната година, което ще доведе до целогодишен органичен ръст на печалбата от повтарящи се операции от около 10%, заяви председателят и изпълнителен директор на компанията Александър Рикар.
Pernod ще изплати междинен дивидент от 1,33 евро на акция през юли, като пълният дивидент ще бъде определен на Общото събрание през ноември.