Преди пандемията продавахме около 10-12 хиляди пици на ден. В момента продаваме около 13 -14 хил., но пък имаме и нови отворени обекти. Като цяло имаме увеличение с около 10%. Това посочи Никола Николов, съсобственик и управител на Domino’s Pizza България, в ефира на предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.
По думите му в момента около 70% от клиентите на Domino’s в България използват мобилните приложения и сайтове, за да си поръчат храна за вкъщи.
"В периода 2015-2020 г. се увеличиха хората, които правят поръчката си онлайн. През 2015 г. само 10% от поръчките са били онлайн, а в момента са почти 70%", посочи гостът. По думите му онлайн заявките стават нещо нормално в ежедневието.
„Ако говорим за нашия бизнес, който се фокусира главно върху доставките, продаваме малко повече по време на пандемията. Те компенсират периодите, през които сме продавали на място. Не бележим някакъв огромен ръст в резултат на пандемията. Единствената промяна е в начина, по който хората пазаруват, като все повече от тях се ориентират към доставки“, каза Николов.
Той допълни, че по време на пандемията фирмата е имала проблеми с доставките от Англия. „Наложи ни се да променяме съставките на някои пици, за да може да се адаптираме", коментира той.
"От Англия внасяме телешко месо, пеперони, моцарела. Вместо това намерихме доставчици на моцарела от Италия и Франция, което доведе до увеличение в цените на суровините. Млякото, сирената, картон, кутии поскъпнаха", каза Никола Николов.
Ако се повишат много цените на суровините в бъдеще, компанията в България не изключва повишаване на цената на крайния продукт, стана ясно от думите на госта.
Целия разговор може да видите във видеото на Bloomberg TV Bulgaria.