Шведската компания за музикален стрийминг Spotify вече има солидно присъствие по света, но планира още по-голяма експанзия. Фирмата потвърди, че в следващите дни ще пусне платформата си на още 85 пазара, пише Engadget.
Всичко това е част от усилията услугата ѝ да достигне „над 1 млрд.“ потребители. За да осигури работата си на тези нови пазари, Spotify официално е добавила поддръжка на още 36 езика в платформата си.
Spotify пусна услугата си преди десетилетие, а в момента тя е налична в 93 държави и има над 345 млн. месечно активни потребители, предава Ройтерс.
Освен това Spotify пусна нова абонаментна услуга Spotify HiFi, в рамките на която премиум абонатите на определени пазари ще могат да слушат песни с по-добро качество на звука.
По думите на Алекс Норстром, главен директор Freemium бизнес в Spotify, компанията ще направи експанзия на пазари в Азия, Африка, Европа и други места по света. Фокусът ще падне върху Бангладеш, Пакистан и Нигерия, тъй като те имат „най-бързо растящата интернет популация в света“.
Най-забележителният пропуск в списъка с нови пазари на Spotify е Китай, където компанията си партнира с Tencent Music.