IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Кои са водещите тенденции в потребителските навици?

Компаниите трябва да предприемат мерки за безопасността за здравето и възможностите за използване на услугите им по нови начини, препоръча Алисън Ангъс

20:54 | 03.02.21 г.
Кои са водещите тенденции в потребителските навици?

“Компаниите трябва да предприемат каквито мерки е необходимо, за да са конкурентни, подкрепяйки нуждите на потребителите”, посочи тя.

Ангъс отбеляза, че част от глобалните потребителски тенденции през тази година е идеята да възстановим всичко по-добре - клиентите все повече се интересуват от намаляването на собствения си въглероден отпечатък и този на компаниите. Тя даде пример с повторното използване на продукти, за да се опази околната среда.

“Устойчивите компании ще са важните за потребителите в бъдеще”, убедена е тя.

По думите на Ангъс бизнесите трябва да се позиционират дигитално, като предложат повече гъвкавост на клиентите си.

Експертът посочи, че компаниите за търговия на дребно могат например да използват приложения, чрез които да избегнат опашките, като магазините могат да предложат и начини на потребителите си да разглеждат продукти още преди да влязат.

“Бизнесите трябва да помислят и за създаване на абонаментни услуги”, препоръча Алисън Ангъс.

“За бизнесите е много важно да спестяват време на потребителите, да гарантират, че имат продуктите”, посочи експертът.

От разговора стана ясно още, че компаниите трябва да помислят за начините, по които да оптимизират услугите си, както и за схеми, чрез които да помагат на потребителите да управляват времето си.

“Трябва да дадем достъп на хората по всяко време да свършат своите задачи, когато им е удобно. Потребителските навици се промениха, важно е да предоставим гъвкавост”, твърди ръководителят на направление "Лайфстайл" в Euromonitor International.

Ангъс е на мнение, че всичко опира до подобряване на мерките за безопасност и за хигиена и е категорична, че с тях не се правят компромиси. Според нея осигуряването на социална дистанция в обществените места и безконтактно плащане е важна причина и за оцеляването на бизнеса в засилващата се конкуренция.

Как се изгражда доверие в потребителите? Как да се използва маркетингът в рекламните компании?

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на предаването “В развитие” гледайте тук.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:02 | 11.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още