Финалът все още не е написан, но Холивуд бърза да превърне инвестиционната сага с GameStop в продукция за големия екран, пише Wall Street Journal.
Отделни проекти на Netflix и Metro-Goldwyn-Mayer вече са в развитие. Те разказват за последната една седмица на Wall Street, в рамките на която фокусирани върху инвестициите групи във форума на Reddit се обединиха, за да повишат цената на акциите на проблемни компании, като GameStop и AMC Entertainment Holdings, и да навредят на хедж фондовете, като играят срещу тях.
Netflix води преговори със сценариста Марк Боул, който стои зад филми по реални събития, като атаката над Осама бин Ладен в „Zero Dark Thirty”. Идеята сега е да се създаде нова продукция, която да включва 24-годишната звезда на стийминг компанията Ноа Сентинео, твърди източник, запознат с въпроса.
Директори на MGM пък планират да работят по сценарий на Бен Мезрич по сагата, който ще се нарича „The Antisocial Network”. Студиото е действало особено бързо и е придобило правата върху книгата на Мезрич, която се продава на издателите този месец, твърди източник, запознат със случая.
Не е изненада, че тази луда седмица на Wall Street привлече вниманието на продуцентите, като се има предвид разнообразието от играчи и драматичния успех, който трейдърите аматьори постигнаха в провалянето на плановете на собствениците на хедж фондове.
Холивудските студиа и стрийминг компаниите често бързат да са първите, които да получат правата за разказване на история, която попада в центъра на медийното внимание в цял свят. Героичното спасяване на тайландския детски футболен отбор, който беше заклещен в пещера, или колапса на компании от Силициевата долина, като Theranos или WeWork, са поредните примери за истории, които привлякоха вниманието на множество продуценти за филмови или телевизионни адаптации.
Сега и двете компании работят бързо, за да си осигурят режисьори и актьори, защото този, който успее да завърши работа пръв, може да обезкуражи конкурентите да работят по подобни проекти. Днешната стрийминг екосистема предполага повече конкуренция от всякога за привличане на абонати.