В момента дигиталните платформи за стрийминг са най-добрият начин един млад музикален артист да добие популярност и да си осигури стабилни доходи. Това заявиха в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Виктория Георгиева, българският участник на Евровизия и Геновева Христова-Мъри, музикален продуцент.
„В България не може да се печели от онлайн концерти, ако не си много голям любимец на публиката, защото артистите често са омаловажавани“, коментира Виктория Георгиева.
Специалистите в музикалната индустрия са на мнение, че е много важно да се работи за създаването на един добър продукт от световна класа.
„Аз искам да покажа, че в България има много талантливи хора, въпреки че сме една шепа държава. Хората трябва да бъдат истински, да преследват това, което им е на душата, защото иначе си личи, че това, което правиш, не е създадено със сърце. Така се загубва идентичността“, заяви Виктория Георгиева.
Наскоро Виктория попадна в класацията на FORBES 30 под 30, което пo думите на Геновева Христова-Мъри е дало голям тласък на усилията им.
"Класацията също така им е помогнала да се свържат с партньори, които едва ли биха привлекли в противен случаи", споделя тя.
„Това, което подготвяме и с Евровизия, е част от нашите по-големи усиля да направим един артист от България такъв от световна величина“, заяви Геновева Христова-Мъри и добави, че това наистина е постижимо.
Коя ще е новата песен на Виктория Георгиева за Евровизия 2021? Защо в екипа й отново ще има шведски продуцент? Как се прави музика и шоубизнес по време на пандемия? Защо Виктория е сред 30-те най-вдъхновяващи млади лидери под 30 години?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Видеа с всички гости на „Бизнес старт“ може да видите тук.