IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Disney представи впечатляващ каталог от съдържание за Disney+

Компанията планира да повиши цената на видео стрийминг услугата си

16:10 | 11.12.20 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Gabby Jones/Bloomberg</em></p>

Снимка: Gabby Jones/Bloomberg

Walt Disney обяви впечатляващ списък с продукции, които ще влязат във видео стрийминг платформата Disney+. Става дума за над 100 филма и сериала, свързани с франчайзи като „Междузвездни войни“, Marvel, FX и National Geographic, пише CNBC.

Новата стратегия на компанията, която се фокусира силно върху едногодишната ѝ стрийминг платформа Disney+, залага на „качеството, не количеството“, обяви председателят и бивш главен изпълнителен директор на Disney Боб Айгър. Той напусна компанията преди девет месеца, за да се фокусира върху съдържанието, а сега заяви, че „качеството носи стойността“.

По време на презентация, представена пред инвеститори днес, Disney хвърли светлина върху трите си стрийминг услуги, както и върху плановете си за кинопремиери. Освен това увеличи прогнозата за броя на абонатите на Disney+, обяви по-големи инвестиции в оригинално съдържание и потвърди, че услугата ще стане рентабилна през 2024 г.

Нови продукции, свързани с вселената на „Междузвездни войни“, бяха посрещнати с радост от феновете в социалните мрежи. Три допълнителни Marvel сериала също бяха обявени, както и специална празнична продукция с актьорите от „Пазители на Галактиката“.

Disney злага на попкултурни икони пред и зад кадър, както и за филмовите си премиери. Компанията е планирала редица кинодебюти за следващите години, с което показва продължаващия си ангажимент към кината като цяло. В това число попадат два филма на Pixar, които ще видим през 2022 г., няколко Marvel продукции и дори такива, които нямат общо с франчайзи, като „Jungle Cruise”.

Главният изпълнителен директор Боб Чапек подчерта, че Disney е генерирала около 13 млрд. долара в световния боксофис през 2019 г. По думите му стратегията на Disney за съдържанието е свързана с „баланса“ и отговаряне на търсенето от потребителите. От около 100 проекта, които Disney разкри публично днес, 80% ще влязат директно в Disney+.

Заради добавянето на съдържанието, сега компанията очаква да има между 230 и 260 млн. абонати на Disney+ до 2024 г. Освен това Disney планира да увеличи цената на услугата си до 7,99 долара, което е с 1 долара повече от сегашната цена.

Директорите на Disney разкриха, че компанията е напът да достигне пик на загубата за фискалната 2021 г. и ще постигне рентабилност през фискалната 2024 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 02:21 | 14.09.22 г.
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още