Hershey надмина прогнозите за тримесечните си приходи и печалба. Освен това възстанови прогнозата си за цялата година, след като беше подкрепена от силните продажби на Хелоуин и от по-голямото търсене на шоколадови блокчета и сиропи от хора, които се захващат с правене на сладкиши, докато са затворени у дома заради блокадите във връзка с Covid-19, предава Ройтерс.
Приходите от продажби на дребно в САЩ са нараснали с 6,6% през тримесечието, благодарение на големите продажби на шоколадовите брандове на компанията, които записват 8,9% ръст, и на продуктите за печене, включително фъстъчено масло, сироп, шоколадови парченца и какао, при които скокът е с 15,7%.
Търсенето е подкрепено и от родителите, които са купували повече Twizzlers, Joly Ranchers и Reese’s Peanut Butter Cups в момент, в който мерките за социално дистанциране означават по-малко посещения на магазините и прекарването на Хелоуин у дома вместо в обикаляне от дом на дом.
По думите на главния изпълнителен директор Микеле Бък е имало много по-малко подобни посещения на празника в последните две седмици, но „категорията показва устойчивостта в тази особено нестабилна среда, когато броят на случаите на Covid-19 нараства в цялата страна“. В случая той визира Съединените щати, където е базирана компанията.
Хелоуин, обичайно най-важният период за индустрията за сладкиши, когато става дума за продажби, носи около една десета от близо 8-те млрд. долара годишни приходи на Hershey.
Нетните приходи от продажби на компанията са се увеличили с 4 на сто до 2,22 млрд. долара през третото тримесечие, което завърши на 27 септември, надминавайки прогнозата на анализаторите за 2,16 млрд. долара според данни на Refinitiv. Органичните приходи от продажби, които изключват влиянието на сливанията и придобиванията, както и на валутните колебания, са нараснали с 3,8%.
Като се изключат някои елементи, компанията е спечелила по 1,86 долара на акция, над средната оценка за 1,72 долара на акция.
Heshey върна годишната си прогноза, от която се отказа през април. Компанията очаква годишните ѝ нетни приходи да нараснат с около 1%, като вярва, че органичният ръст на продажбите през четвъртото тримесечие ще бъде подобен на този през третото тримесечие. Прогнозата ѝ за коригираната печалба на акция е за ръст от 7 до 8% до 6,18-6,24 долара на акция.