Metro-Goldwyn-Mayer е провела преговори с Apple и Netflix за пускането на новия филм за Джеймс Бонд директно в стрийминг услугите, посочват източници на Bloomberg, запознати с въпроса. Въпреки това студиото твърди, че е решено да предложи филма в кината.
Лентата „Смъртта може да почака“ може да генерира стотици милиони долари от потенциално пускане за стрийминг продажба, допълват източниците, пожелали да останат анонимни. MGM е отказала да коментира, но твърди, че филмът „не се продава“.
„Премиерата на филма беше отложена до април 2021 г., за да се предложи преживяване на кино за любителите на филмовото изкуство“, твърди представител на MGM.
Netflix и Apple също са отказали да коментират. Amazon Studios, друг купувач на високобюджетни развлекателни продукции за собствената му стрийминг услуга, в петък обяви, че в момента не води преговори за придобиването на лентата за Бонд.
Първоначално MGM планираше да пусне филма на голям екран през април 2020 г., но след разрастването на пандемията на Covid-19, която принуди кината по света да затворят врати, премиерата беше отложена. Въпреки че киносалоните отвориха отново врати, зрителите не бързаха да се върнат в тях, а студиата не бяха особено ентусиазирани да пускат новите си продукции. По-рано този месец „Смъртта може да почака“ беше отложен отново – за април 2021 г.
Придобиването на правата за тази продукция може да е важен ход за всяка стрийминг услуга и може да ѝ помогне да привлече повече абонати, които са нетърпеливи да гледат новия филм за Агент 007.