Nestle повиши своята прогноза за ръст на органичните продажби до около 3% за 2020 г., след като отчете по-добро от очакванията повишение от 4,9% за третото тримесечие, водено от силното търсене на храни за домашни любимци и здравни продукти, съобщава Ройтерс.
Най-голямата група за производство на хранителни стоки в света преминава през пандемията от COVID-19 по-успешно от някои от своите конкуренти, благодарение на широкото си портфолио с храни за домашни любимци и здравни продукти, което компенсира спада на продажбите на храни в ресторанти и кафенета.
Търсенето на храни и напитки, консумирани у дома, добре познати марки и продукти с ползи за здравето остава силно по време на пандемията, докато продажбите на продукти, предназначени за потребление извън дома, се понижават през третото тримесечие, обяви производителят на кафе Nescafe и шоколад KitKat в изявление.
За първите девет месеца на годината органичните продажби на Nestle са нараснали с 3,5%, в сравнение със средната оценка на анализаторите за ръст от 2,8%.
Продажбите в САЩ отчитат най-силен темп на растеж през деветмесечния период, докато в Азия ръстовете са по-малки.
Продажбите в швейцарски франкове са спаднали с 9,4% до 61,9 млрд. швейцарски франка (68,33 млрд. долара), засегнати от продажбата на Nestle Skin Health и американския бизнес за сладолед.