IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Атанас Нейчев: Пандемията показа, че креативната индустрия има нужда от дигитализация

Трябва да има диалог за начина, по който процесът да се дигитализира, както и да се мисли за това как да се адаптира самият потребител, смята организаторът на SlavConf

21:30 | 02.10.20 г.
<p>
	<em>Снимка:&nbsp;Amir Hamja/Bloomberg</em></p>

Снимка: Amir Hamja/Bloomberg

Голяма част от проблемите в креативната индустрия, предизвикани от пандемията, бяха свързани с това, че събитията отпаднаха. Спряха се много продукции във филмовата индустрия, много от театрите не знаят как да се реорганизират. Никой не мисли за обучението, което е необходимо на театрите, за да минат онлайн и как да печелят пари от това, заяви Атанас Нейчев, организатор на SlavConf, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria

По думите на Нейчев възстановяването в индустрията трябва да премине през диалог за това как онлайн може да се печели от всичките ѝ части.

“Трябва да има диалог за начина, по който процесът да се дигитализира, както и да се мисли за това как да се адаптира самият потребител”, посочва гостът.

Експертът отбеляза, че процесът на дигитализация е дълъг, а в него трябва да се следи как хората реагират, начините, по които може да има някаква интеракция.

Според Нейчев сред основните качества, необходими за заетите в креативната индустрия, е владеенето на чужд език. Той изтъкна, че специалистите в нея трябва да са мултифункционални.

Нейчев разказа за конференцията SlavConf, като в рамките на интервюто разкри какъв ще бъде тайният панел в нея.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:01 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още