Производителят на шоколадови изделия Hershey надмина прогнозите за тримесечната си печалба и заяви, че очаква приходите от продажби да ускорят темпа си на растеж в следващите месеци. Приходите ще са подкрепени от силното търсене на шоколадовите продукти за готвене, които хората купуват, докато прекарват повече време у дома си заради пандемията и се отдават на готварство, предава Ройтерс.
Хората, които са имали повече време, докато са били вкъщи по време на блокадите, са се превърнали в нова вълна от любители пекари, а това е довело до скок в търсенето на шоколадовия чипс на Hershey, както и на какаото на прах на компанията, която се ползва за кексове, бисквитки и други десерти.
Тенденциите в продажбите от последните седмици са причина Hershey да очаква ръстът да се ускори през втората половина на годината.
Въпреки това компанията твърди, че не е сигурна какъв ще е ефектът от нарастващия брой случаи на Covid-19 върху търсенето по време на Хелоуин – един от най-важните период от годината за търговците на сладки изделия в САЩ.
Нетните приходи от продажби са се свили с 3,4 на сто до 1,71 млрд. долара в рамките на второто тримесечие, което завърши на 28 юни. Те са засегнати от спада на търсенето в чужбина. Анализатори очакваха сумата да достигне 1,74 млрд. долара, сочат данни на Refinitiv.
Нетната печалба е спаднала до 268,9 млн. долара, или 1,29 долара на акция, от 312,8 млн. долара, или 1,48 долара на акция, година по-рано.
Като се изключат еднократните елементи, компанията е спечелила по 1,31 долара на акция, надминавайки средната прогноза на анализаторите за 1,13 долара на акция.