Производителят на луксозни стоки Bulgari, собственост на LVMH, ще възстанови по-голямата част от продажбите, които е загубил поради пандемията Covid-19, за период от две години. Мнението изказва главният изпълнителен директор на бранда Жан-Кристоф Бабен.
"Уверен съм, че за период от 24 месеца ще възстановим по-голямата част от загубеното по време на COVID-19", казва той в интервю за Bloomberg TV.
Изпълнителният директор пояснява, че се придържа към плана за разширяване на линията от луксозни хотели въпреки коронавирусната епидемия. В рамките на следващите два до три месеца марката ще обяви планове за други хотели, включително влизане на пазара в САЩ, каза той. Пандемията „изобщо не променя стратегията ни“
Италианската марка бе купена през 2011 г. от LVMH, което тогава беше най-голямото придобиване. Собственикът на LVMH, милиардерът Бернар Арно, сега преследва такава сделка със Tiffany & Co. за 16 милиарда долара - оферта, за която се очаква да се осъществи през тази година.
Приходите от часовници и бижута на LVMH претърпяха 26-процентов спад през първото тримесечие. това бе най-стръмното понижение за която и да е от продуктовите ѝ категории. Спадът отразява зависимостта на сегмента от физически бутици, които продават продукти като вдъхновените от Колизеума пръстени B.Zero1 за 2300 долара и часовниците Serpenti Tubogas с верижка, наподобяваща змия, за 18 200 долара.
Бабен казва, че Bulgari се радва на трицифрени темпове на растеж в електронната търговия, но все пак онлайн продажбите се равняват на по-малко от 10% от общите приходи.
„Това помага, но със сигурност не компенсира затварянето на нашите магазини“, каза той.
Марката се разширява въпреки тежките прогнози за луксозни пътувания през тази година. Наскоро McKinsey & Company прогнозира, че търсенето на хотелски престои в САЩ може да се върне към нивата от преди пандемията през 2023 г., докато луксозният сегмент ще има най-бавно възстановяване.
Bulgari планира да изгради втори хотел в Рим през 2022 г. Брандът ще открие хотел в Париж догодина, на метри от централата на компанията майка. Bulgari планира и отваряне на обекти в Москва и Токио съответно през 2022 и 2023 година.
Първите хотели в САЩ ще бъдат в Маями, Лос Анджелис или Ню Йорк, каза Бабен и добави, че Bulgari планира да има 20 хотели от висок клас до 2026 или 2027 година.