Nestle отчете ръст от 4,3% на приходите от продажбите си на органична база за първото тримесечие, съобщи хранителният гигант в петък. Компанията е регистрирала увеличение в продажбите на храна за домашни любимци Purina и кафе Nescafe, в началото на блокадите срещу разпространението на пандемията от коронавирус, информира Ройтерс.
Nestle заяви, че започва програма на стойност от 500 милиона швейцарски франка (511,77 милиона долара), за подпомагане на кафенетата и ресторантите, чрез удължаване на сроковете за плащане на доставките и премахване на таксите за наем на кафе машини.
„Увеличената консумация в домашни условия и запасяването в Северна Америка през март заради налаганите от правителството блокади повишиха търсенето на Purina Pet care и замразените храни Hot Pockets“, заявиха от Nestle.
В Европа, Близкия Изток и Северна Африка се е увеличило потреблението на юфките Magod и продуктите с марка Garden Gourmet. Ръст на продажбите на органична база в тези региони е над 7%. За разлика от това, приходите от продажбите в Азия са спаднали с 4,6%.
Като се вземат предвид промените в продуктовото портфолио на компанията, общите приходи от продажби за трите месеца до края на март са спаднали с 6,2% до 20,8 милиарда швейцарски франка (21,3 милиарда долара), главно поради продажбата на Skin Health и американския бизнес със сладолед през миналата година.