Новите собственици на Forever 21 планират да запазят отворени повечето от магазините на веригата за бърза мода в САЩ под ръководството на нов главен изпълнителен директор, докато компанията излиза от банкрут, съобщава Bloomberg.
"Authentic Brands Group, Simon Property Group и Brookfield Property Partners разговарят с други наемодатели за запазването на колкото е възможно повече от общо 448-те магазина в САЩ", каза в интервю изпълнителният директор на Authentic Джейми Солтър. Forever 21 интервюира трима кандидати за нов изпълнителен директор и скоро ще обяви решението си, допълни Солтър.
Forever 21 подаде документи за защита от банкрут през септември след трудности, свързани с високите наеми и загубите на някои международни пазари, борейки се с конкуренцията в лицето на електронната търговия – фактор, който принуди американските търговци да затворят хиляди магазини през последните години.
Консорциумът се съгласи да плати 81 млн. долара и да поеме определени задължения като част от покупката.
"Компанията планира да пусне или разшири линии за търговия на едро с бижута, обувки и чанти", заяви Солтър. Също така се обмисля и разширяване на марката за красота Riley Rose, както и множество сътрудничества с други марки.
Групата, включваща двама от най-големите наемодатели на веригата, възнамерява да запази централата в Лос Анджелис и да работи както с нови, така и със съществуващи партньори с цел разширяване в Европа, Южна Америка, Китай, Близкия Изток и Югоизточна Азия. Тя също така планира да преобразува магазините нa Forever 21 в Латинска Америка, Карибите и Филипините от собственост на компанията в лицензирани партньорства. Понастоящем Forever 21 управлява 145 магазина извън САЩ.
Солтър е провел дискусии с основателите на бранда семейство Чан с идеята те да останат свързани, макар и да е ясно, че в момента нямат нищо общо с работните процеси в компанията.
Сделката с Forever 21 не е първата подобна за новите собственици на веригата. Триото се обедини в закупуването на Aeropostale през 2016 г. Въпреки че през последните години Солтър е преминал през много фалирали търговски марки, задълбочаването в случая на Forever 21 е разпалило интереса му, посочва самият той.
се заинтригувал още повече, когато се е задълбочил в случая с Forever 21.
„Проучването, което направихме, показа огромна страст към бранда по целия свят. Те наистина имат клиенти, който обичат марката“, каза той.
Въпреки това подобряването на Forever 21 е изправено пред значителни препятствия, според Грег Портел, водещ партньор по глобални потребителски и търговски практики в консултантската фирма Kearney.
Според него от компанията трябва да променят историята и посланието си и големият въпрос е дали имат таланта да го направят. Освен това новата структура на собственост не решава проблеми като снабдяването и логистиката.