IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Kомпанията майка на Victoria's Secret отчете спад в продажбите по празниците

L Brands очаква да отчете печалба за четвъртото тримесечие от 1,85 долара на акция, в сравнение с предишната прогноза за 2 долара на акция

21:45 | 09.01.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Източник: Getty</em></p>

Източник: Getty

Kомпанията майка на Victoria's Secret L Brands заяви, че продажбите ѝ през празничния сезон са се свили, което води до намаляване на прогнозите за печалба за четвъртото тримесечие.

През септември L Brands увери инвеститорите, че предстои „еволюция“ на бранда за бельо, съобщава CNBC. За да спре спада на продажбите, компанията даде обещание да използва модели с по-разнообразен външен вид в маркетинг стратегията и рекламите на Victoria's Secret, които ще отразяват жени с всякакви форми и размери. Също така обеща да прави по-удобни и актуални спрямо тенденциите артикули в опит да спечели обратно клиентите си, които се насочиха към конкурентните марки ThirdLove и Adore Me. Но усилията на производителя на бельо не дойдоха навреме за празниците.

Цената на акциите на компанията се понижи с повече от 4% в часовете преди старта на сесията. L Brands очаква да отчете печалба за четвъртото тримесечие от 1,85 долара на акция, в сравнение с предишната прогноза за 2 долара на акция.

През деветте седмици, които приключиха на 4 януари, L Brands отбеляза нетни продажби от 3,9 млрд. долара, което е по-малко от 4,1 млрд. долара, отчетени преди година. Продажбите в магазините на марката намаляват с 3%.

По време на празничния сезон продажбите на Victoria's Secret, генерирани от магазините на марката и директните канали, са се свили с 12% - много по-голям спад от този през предходната година, когато понижението достига 4 %.

Отделът Bath & Body Works отчита ръст на продажбите от 9% в едноименните магазини. Продажбите на ароматизирани свещи и лосиони подсилват изпитващия затруднения бизнес с бельо на L Brands. Но някои анализатори твърдят, че най-добрите дни на Bath & Body Works са приключили.

„С течение на времето BBW.com вероятно ще трябва да предлага повече оферти за „безплатна доставка“, а продуктите му са големи, което увеличава разходите, каза анализаторът на Jefferies Ранди Коник по-рано този месец. Според него това би довело до еризоя на маржовете в сегмента.

Акциите на L Brands са поевтинели с около 35% през последните 12 месеца. Търговецът има максимална пазарна стойност от 5 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 00:54 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още