Базираната в Сиатъл компания Nordstrom, която продава всичко - от облекло и обувки до декор за дома, заяви, че инвестициите в нейната програма за лоялност, както и дигиталният маркетинг са помогнали за продажбата на повече стоки, съобщава Ройтерс.
„Ние бяхме целенасочени в подобряването на потока от запаси и в усъвършенстване на разпределението на продуктите и наблягаме на стоки, които са сезонни,“ каза съпредседателят на Nordstrom Ерик Нордстрем пред инвеститорите.
Най-добре представилите се марки за тримесечието са Topshop, Nike, Canada Goose, Louis Vuitton и Valentino, добави той.
В стремежа си да привлече нови клиенти и да запази съществуващите, търговецът на дребно разработва магазини като „Nordstrom Local“, където няма стоки, а служи като пункт за получаване на онлайн поръчки и за осъществяване на връщания, като същевременно предоставя възможности за персонални стайлинг консултации и шивашки услуги.
Миналия месец Nordstorm отвори централен за веригата магазин в Ню Йорк, който предлага набор от услуги, кафенета, магазин за понички, изискани ресторанти и бар в центъра на етажа с дамски обувки, a през юни сключи партньорство с фирматa за наемане на облекло Rent the Runway.
За празниците веригата разширява асортимента си от подаръчни стоки със и без намаления и предлага услуги като безплатна доставка на следващия ден, денонощен избор на поръчки 7 дни в седмицата и допълнително опаковане на подаръци, според съобщение на компанията.
Нетните продажби в магазините на компанията са нараснали с 1,2% през третото тримесечие, а продажбите, осъществени онлайн, са се покачили с около 7%. С изключение на артикулите, компанията е спечели 81 цента на акция, побеждавайки очакванията на анализаторите за 64 цента.
Компанията повиши долната граница на очакваната целогодишна печалба между 3,30 и 3,50 долара на акция в сравнение с предходната прогноза - между 3,25 и 3,50 долара на акция и заяви, че влиянието на американските тарифи няма да бъде значително за годината.
Общите приходи са отбелязали спад с 2% до 3,67 млрд. долара през третото тримесечие, приключило на 2 ноември, в съответствие със средната оценка на анализаторите, по данни на IBES Refinitiv.
Акциите на Nordstrom поевтиняха с приблизително 30% от началото на годината.