През последната финансова година dm България отбелязва ръст на оборота от 14,93% до 151,86 млн. лева. Този ръст е по-висок от средния за концерна dm според годишния финансов отчет на компанията.
dm България е част от групата за търговия с дрогерийни стоки в Германия и Централна и Източна Европа (ЦИЕ) – dm, която за финансовата 2018/2019 година отбелязва приходи в размер на 11,195 милиарда евро, което е ръст от 4,61% на годишна база. Подгрупата за Австрия и ЦИЕ, която обхваща Австрия и 11 държави от региона, включително и България, отчита ръст на оборота от 9% до 2,8 милиарда евро. Общо магазините на концерна dm са 3688, а служителите повече от 62 000.
През изминалата финансова година dm България прави инвестиции в размер на 7,13 млн. лева у нас. Те са реализирани основно за разширяване и модернизиране на филиалната мрежа, като в периода от 01 октомври 2018 г. до 30 септември 2019 г. са открити седем нови магазина.
Така dm вече има 80 магазина в 26 града, като последният от тях е открит в началото на месец септември 2019 г. в София. Плановете на компанията са през следващата финансова година да бъдат открити още 7-8 магазина. С разширяването на филиалната мрежа, нарасна и борят на служителите, които вече са 751.
Според новото издание на класацията „dm топ 10“ 8 от 10-те най-продаваните артикули в dm са продукти, свързани с грижата за лицето и косата.