Mеждународните продажби на Coca-Cola и предлагането на напитки с ниско съдържание на захар като Coca-Cola Zero Sugar доведоха до бързо увеличение на приходите през третото тримесечие.
Акциите на компанията повишиха цената си в началото на борсовата сесия в петък с 1,84% и към 17,21 ч. българско време тя достига 54,78 долара.
Компанията съобщи, че нетните приходи са нараснали с 8% до 9,5 млрд. долара. Органичните приходи, които са ключов показател, са се покачили с 5% спрямо средната прогноза на анализаторите за повишение с 4,1%.
Потребителите в САЩ все по-често предпочитат газирана вода и мляко на растителна основа вместо подсладени напитки. Затова Coca Cola залага все повече на тези нови категории продукти.Резултатът е двуцифрен растеж на продажбите на Coca-Cola Zero Sugar в САЩ.
В Китай Coca Cola отчете „силен растеж“ що се отнася до Minute Maid Pulpy, а в Япония - в категориите кафе и чай, съобщава Bloomberg.
Сътрудничеството с местни знаменитости и дигиталният маркетинг помогнаха на Smartwater да се превърне във втората най-разпространена марка за вода в Индия.
Coca Cola потвърди прогнозата си за ръст от 5% на органичните продажби тази година.
Към този момент компанията очаква да капиталовите й разходи да достигнат около 2,2 млрд. долара в сравнение с прогнозираните преди това 2 млрд. долара.
Книжата на компанията са поскъпнали с 14% от началото на годината.
преди 5 години 14% капитлизация + 3% дивидент, че кой не ги обича :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години е какви нови вариации на ортофосфорната киселина може да има ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 5 години Браво: обичам Кока кола. отговор Сигнализирай за неуместен коментар