Българският търговец на дребно SPORT DEPOT открива огромен магазин в южната ни съседка.
Mагазинът ще отвори врати в началото на септември в Солун. Площта на обекта е 2600 кв. м, което на практика го прави най-големият спортен магазин в Гърция. В него ще се предлага голям избор от спортни стоки от световни марки като adidas, Nike, Reebok, Puma, Under Armour, Vans, The North Face, Jack Wolfskin, Speedo и много други. Намира се в търговски център (Limani Center) близо до пристанището, само на 10 мин. пеша от централната градска част.
Инвестицията на SPORT DEPOT в Гърция е част от разразстването на веригата, която към момента разполага с 26 обекта в България, а през последните 10 години бележи значителни ръстове в оборотите.
Като лидер на онлайн пазара на спортни стоки в България, SPORT DEPOT започва онлайн бизнес и в Гърция преди две години. Данните до момента показват, че продуктите на компанията се приемат добре от местния пазар, което е една от причините за инвестицията в търговски обект в Солун. Откриването на магазина се очаква да спомогне значително за развитието и на онлайн продажбите в Гърция, което ще се дължи основно на по-лесната логистика и доставки на стоките в цялата ни южна съседка.
С откриването на обекта в Солун се очаква да бъдат създадени около 30 работни места.
SPORT DEPOT планира откриване на още обекти в Гърция в следващите години.
***
Компанията SPORT DEPOT е създадена през 1998 година с основен фокус продажба на фитнес уреди. Пет години по-късно се ориентира към разрастване на продуктовото си портфолио стартирайки продажба на спортни облекла и обувки. Днес в портфолиото на SPORT DEPOT има над 150 световни марки, а за голяма част от тях SPORT DEPOT е официален вносител.
Оборотът на SPORT DEPOT е нарастнал три пъти за последните пет години, достигайки 61 милиона лева. Забележителен е ръстът, който компанията бележи при електронната си търговията – онлайн оборотът е нараснал над 8 пъти от 2012 до 2018 година. През 2009 година SPORT DEPOT става официален партньор на една от най-големите европейски вериги - SPORT 2000 International, с което получава достъп до по-голямо портфолио от продукти и възможности, с които веригата успява да повиши удовлетвореността на клиентите си. Тогава компанията се ребрандира и минава под знака и визуалната концепция на SPORT 2000.
Годишният оборот на SPORT 2000 възлиза на над 3.9 млрд. евро, а общата търговска площ е над 1,3 млн. кв. м. Обекти на SPORT 3000 са над 3500 в 23 държави, а в структурите на компанията работят над 35 000 служители.