IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Силното търсене в САЩ подкрепи резултатите на Ralph Lauren

Подобно на други компании за търговия на дребно с дрехи и чанти, марката се опитва да съживи растежа си след години на силни отстъпки

22:04 | 30.07.19 г.
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Модната марка Ralph Lauren надмина очакванията за приходите и печалбата си през второто тримесечие, тъй като бизнесът й в Северна Америка се е възползвал от маркетинговата стратегия в социалните мрежи и от пускането на нови колекции от емблематичните ѝ мъжки ризи Polo, предава Ройтерс.

Книжата на базираната в Ню Йорк компания поскъпнаха с близо 6% преди началото на борсовата търговия, като ръстът се прибавя към повишението от 8% от началото на годината.

Ralph Lauren, подобно на други компании за търговия на дребно с дрехи и чанти, опитва да съживи растежа си след години на силни отстъпки и стратегия за наводняване на пазара със стоки от по-ниския ценови сегмент.

Модната марка пусна ограничена колекция от дрехи и влезе в партньорство с професионалния играч на голф Джъстин Томас за спортния сезон, за да стимулира продажбите на основни продукти като ризите Polo.

Ralph Lauren е силно съсредоточена и върху маркетинга, като през първото тримесечие инвестира усилено в рекламирането на продуктите си и стартирането на нови кампании чрез известни личности в социалните мрежи.

Тези усилия са помогнали за ръста на приходите от продажби на компанията с 3,1% в Северна Америка до 719,4 млн. долара. В Европа и Азия, където Ralph Lauren е смятана за по-луксозен бранд, приходите от продажби са се увеличили съответно с 1,5% и 4,3%.

„Един от успехите в последно време на Ralph Lauren е засилването на маркетинга, което целеше да затвърди статута на бранда“, казва управляващият директор на компанията GlobalData Retail Нийл Саундърс.

Нетната печалба се е увеличила до 117,1 млн. долара, или 1,47 долара на акция през второто тримесечие до 29 юни спрямо 109 млн. долара, или 1,31 долара на акция година по-рано.

След изключване на еднократните ефекти компанията е спечелила 1,77 долара на акция, а нетните й приходи са нараснали до 1,43 млрд. долара.

Анализаторите очакваха печалба от 1,66 долара на акция и приходи от 1,42 млрд. долара, според данни на IBES от Refinitiv.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 17:45 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още