Модната марка Ralph Lauren надмина очакванията за приходите и печалбата си през второто тримесечие, тъй като бизнесът й в Северна Америка се е възползвал от маркетинговата стратегия в социалните мрежи и от пускането на нови колекции от емблематичните ѝ мъжки ризи Polo, предава Ройтерс.
Книжата на базираната в Ню Йорк компания поскъпнаха с близо 6% преди началото на борсовата търговия, като ръстът се прибавя към повишението от 8% от началото на годината.
Ralph Lauren, подобно на други компании за търговия на дребно с дрехи и чанти, опитва да съживи растежа си след години на силни отстъпки и стратегия за наводняване на пазара със стоки от по-ниския ценови сегмент.
Модната марка пусна ограничена колекция от дрехи и влезе в партньорство с професионалния играч на голф Джъстин Томас за спортния сезон, за да стимулира продажбите на основни продукти като ризите Polo.
Ralph Lauren е силно съсредоточена и върху маркетинга, като през първото тримесечие инвестира усилено в рекламирането на продуктите си и стартирането на нови кампании чрез известни личности в социалните мрежи.
Тези усилия са помогнали за ръста на приходите от продажби на компанията с 3,1% в Северна Америка до 719,4 млн. долара. В Европа и Азия, където Ralph Lauren е смятана за по-луксозен бранд, приходите от продажби са се увеличили съответно с 1,5% и 4,3%.
„Един от успехите в последно време на Ralph Lauren е засилването на маркетинга, което целеше да затвърди статута на бранда“, казва управляващият директор на компанията GlobalData Retail Нийл Саундърс.
Нетната печалба се е увеличила до 117,1 млн. долара, или 1,47 долара на акция през второто тримесечие до 29 юни спрямо 109 млн. долара, или 1,31 долара на акция година по-рано.
След изключване на еднократните ефекти компанията е спечелила 1,77 долара на акция, а нетните й приходи са нараснали до 1,43 млрд. долара.
Анализаторите очакваха печалба от 1,66 долара на акция и приходи от 1,42 млрд. долара, според данни на IBES от Refinitiv.