Гигантът в сферата на спортните стоки Nike ще се възползва в значителна степен от победата на американския отбор на Световното първенство по футбол за жени. Специално издание на Nike с фланелките с четири звезди за всяка победа на турнира на щатите вече се радва на силен интерес в онлайн магазина на отбора на САЩ – още от понеделник, само ден след финала, предава DPA.
Директорът на Nike Марк Паркър обяви още по време на турнира, че редовната версия на фланелката е най-продаваната футболна фланела, която компанията е предлагала през своя уебсайт. Nike залагаше така или иначе много на Световното първенство, като също пусна и специална реклама за САЩ.
Но и без това турнирът беше успешен за групата, която доставя стоки на 14 от отборите и три от четирите отбора полуфиналисти. В началото на световното първенство почти две трети от отборите са носили фланелки, а половината от женските отбори – и обувки, на Nike, казва Паркър. Това също така увеличава продажбите на други продукти, като например спортни сутиени.