Една от най-обичаните японски анимационни котки се насочва към Холивуд.
Sanrio обяви, че ще си партнира с New Line Cinema и FlynnPicture за създаването на англоезичен филм за Hello Kitty, насочен към глобалната аудитория. Дистрибутор ще бъде Warner Bros., пише Bloomberg.
Популярната котка, която е създадена през 1974 г. и носи емблематичната си розова панделка, ще бъде превърната в кино герой след близо петгодишни преговори за осигуряване на филмови права.
Новото партньорство включва и права за заснемане на филми и с други герои на Sanrio, включително розовия заек My Melody и яйцето Gudetama.
"Hello Kitty отдавна е символ на приятелството и ние се надяваме този филм да послужи като начин за разширяване на този кръг на приятелството по света“, коментира главният изпълнителен директор на Sanrio Шинтаро Цуи.
Книжата на Sanrio, която създава анимационни герои и продава мърчъндайз, повишиха стойността си с 12,1% - най-големият ръст в рамките на ден от 16 март 2011 г.
Инвеститорите очакват възстановяване на финансовите резултати на Sanrio през следващата фискална година, въпреки че компанията се насочва към петата си година на спад на печалбата. От началото на годината досега цената на акциите ѝ е нараснала със 17 на сто.
"Пазарите очакват позитивен ефект от разходката на Hello Kitty по червения килим“, коментира Мисюки Отани, главен маркетинг стратег в Securities Japan в Токио.
Hello Kitty следва тенденцията за партньорства между японски и американски компании за представяне на герои в Холивуд. „Pokemon: Детектив Пикачу“, създаден от The Pokemon Company, Legendary Entertainment, Toho Company и Warner Bros., е с планирана премиера в САЩ през май.
Миналия януари Nintendo и Illumination Entertainment обявиха партньорство за създаването на анимационен филм по Super Mario Bros.