Кино феновете в Северна Америка показаха, че интересът им към всичко, свързано с Lego, все пак си има граници, след като „LEGO: Филмът“ 2 не успя да отговори на очакванията в дебютния си уикенд, коментира Bloomberg.
Лентата събра 35 млн. долара в Северна Америка, което бе достатъчно, за да заеме челна позиция в боксофис класацията, но не и за да изпълни оценката за 55 млн. долара на Box Office Pro.
Филмът е четвъртият пълнометражен от франчайза на Warner Bros след първия „LEGO: Филмът“ и два посветени на Батман и Ninjago. Резултатите му през следващите седмици ще бъдат внимателно следени, за да се види дали ще последват още ленти.
И все пак според Пол Дергарабедян, старши медиен в анализатор Comscore, смесеният прием на филма може да отразява мудния старт на 2019 г. за индустрията като цяло.
Оригиналният „LEGO: Филмът“ от 2014 г. се оказа изненадващ хит сред деца и възрастни, които харесаха хапливия хумор и тематичната му песен. С продукция за около 60 млн. долара лентата събра 469 млн. долара в цял свят, сочат данни на Box Office Mojo.
Две от другите две заглавия през уикенда също се оказаха под оценките. Комедията „Какво искат мъжете“ донесе около 19 млн. долара на Paramount Pictures на Viacom, съобщи Comscore, което е под прогнозата за 24 млн. долара. Звезда във филма е Тараджи П. Хенсън от „Империя“, която играе жена, способна да чува мислите на мъжете.
„Студено отмъщение“, екшън с Лиам Нийсън, генерира около 10,8 млн. долара за Lions Gate Entertainment, посочва Comscore. Това постави филма на трето място и под оценката за 11,5 млн. долара.