Хартията вече е в миналото: в името на екологията, но също така и от грижа за икономиката и следвайки "хода на историята", все повeче големи търговски вериги във Франция се отказват от хартиените брошури, за да се концентрират върху онлайн каталозите, предаде Франс прес.
Търговската верига Monoprix първа пое инициативата: от 1 януари компанията вече не разпространява хартиени брошури сред клиентите си, за да опази околната среда и да отговори на очакванията на гражданите, основната й целева група.
Супермаркетът Casino обяви миналaта седмица, че премaхвайки около 30 милиона брошури, които представляват 2400 тона хартия, възнамерява да развие комуникациите с клиентите си.
Проучване на Bonial, компания, която е специализирана в онлайн маркетинга, сочи, че във Франция всяка година над 20 милиарда хартиени рекламни каталози, брошури и проспекти се разпространяват от търговските вериги и дистрибуторите. Според Bonial онлайн проспектът оказва 14 пъти по-малко влияние върху околната среда в сравнение с брошурите на хартията.
/БТА/