IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Hugo Boss залага на нова стратегия

Германската модна къща ще действа по примера на Zara, насочвайки се към онлайн продажби и дигиталното проектиране

11:46 | 19.11.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Когато Меган Маркъл блесна в малкия английски град Чичестър по време на своето посещение през миналия месец, тъмнозелените ѝ дрехи, дело на Hugo Boss, веднага се появиха в Instagram. В рамките на няколко минути полата, струваща 595 долара, се разпродаде онлайн, съобщава Bloomberg. 

Изборът на херцогинята на Съсекс се оказа повратен момент за германската модна къща, известна с мъжките си строги сиви костюми и семпли ризи.

Случаят в Чичестър разкри няколко ключови неща, смята главният изпълнителен директор на компанията Марк Лангер – потребителите търсят и намират вдъхновение онлайн и иска незабавно да удовлетворят своите желания.

Според него Hugo Boss все още е доста назад в това отношение спрямо своите конкуренти.

„Черпим вдъхновение от компании, които вече са успели да разработят ефективна стратегия, интегрирайки се към новите тенденции“, споделя Лангер.

Тъй като брандове като Dior и Burberry отговарят на нуждите на по-младите потребители със светкавични онлайн продажби и реклами в социалните платформи, германската марка трябва да приеме някои нови техники, ако иска да бъде техен равностоен конкурент. Ето защо Boss експериментира с „вегански маратонки“, направени от ананасови влакна, или с "вечни" колекции якета и пуловери, произведени в Германия.

Дори емблематичният ѝ костюм търпи своеобразна трансформация – Hugo Boss пуснаха серия, която може да се изпира в пералня, като в същото време върна на мода онзи емблематичен костюм на Майкъл Джексън, с който поп иконата позира на обложката на легендарния албум от 1982 г. Thriller.

Скоростта се превръща в ключов фактор за германската компания. Hugo Boss черпи вдъхновение от стратегията за бързина на Zara.

Германската марка значително намали времето за проектиране и разработване на нови колекции от осем месеца на шест седмици, като използва цифрови инструменти, загърбвайки прототипите от плат и конци.

„Трябва да признаем, че нашата индустрия се е променила“, заяви Лангер по време на интервю в Лондон.

Boss разви своите по-малки марки, стимулира онлайн продажбите и пренасочи разходите от списанията към онлайн бизнеса.

Моментът в Чичестър е от изключително значение за Boss, тъй като тази реклама помогна на компанията да излезе от своята „предимно мъжка визия“ и да се насочи към по-широката и по-добре развита дамска мода.

Според Лангер дамската линия е неразделна част от компанията и Boss желае да бъде марка номер 1 за бизнес дамите.

Всичко това е част от стремежа на германската модна къща да ускори годишния ръст на своите продажби от 4 на 7% до 2022 г.

Новите цели са амбициозни и са над прогнозирания ръст за индустрията, смята Пирал Дадхания, анализатор от RBC.

Акциите на компанията, която изгубиха 11% от стойността си през тази година, остават почти без промяна въпреки позитивните очаквания на анализаторите. Лангер не е изненадан от това и смята, че инвеститорите първо ще искат да видят дали новата стратегия ще успее да донесе необходимата стабилност и печалба, преди да действат.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:15 | 10.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още