Британската модна компания Burberry заяви, че вижда "изключителна реакция" на творческата визия на новия си дизайнер Рикардо Тиши, след като отчете лек спад на приходите и оперативната печалба за първото полугодие, докато продължава трансформацията на бранда.
Силно очакваният дебют на Тиши за британския луксозен лейбъл бе приет положително от критици и потребители, включително от партньорите на едро на бранда, когато бе организиран през септември, коментира Ройтерс.
"Първоначалната реакция от влиятелни лица, медии, купувачи и клиенти на нашата нова творческа визия и дебютната колекция на Рикардо "Kingdom" бе изключителна", заяви главният изпълнителен директор Марко Гобети в четвъртък.
Той обаче допълни, че няколкогодишната трансформация е в едва първата си фаза и пренасянето на шума около марката ще отнеме известно време.
Burberry отчете приходи от 1,22 млрд. паунда (1,6 млрд. долара) за полугодието, което е спад от 3% на годишна база, но е над прогнозите на анализаторите. Коригираната оперативна печалба възлиза на 178 млн. паунда с 4-процентен спад спрямо същия период на миналата година.
Компанията заяви, че прогнозите ѝ за годината, включително икономиите за 100 млн. паунда, остават без промяна.