Френската козметична компания L’Oreal SA отбеляза сериозен ръст в продажбите на своите продукти от висок клас през третото тримесечие, главно заради стабилното търсене в Китай, което ѝ помогна да надскочи прогнозите на пазарните анализатори, съобщава Bloomberg.
Приходите от продажби на луксозното подразделение на компанията, към което спадат марките Lancome и Kiehl’s, са се повишили с 16 на сто. Общите приходи от продажби за третото тримесечие възлизат на 6,47 млрд. евро (7,35 млрд. долара), с което L’Oreal успява да надмине очакванията на пазарите, които прогнозираха стойности от 6,34 млрд. евро.
Подобна вълна от търсене на луксозна козметика повлия благоприятно и на големи компании за премиум козметични продукти като LVMH и Kering SA.
L’Oreal инвестира и в дигитални услуги, за да разшири своята гама от продукти, вдъхновени от природата, с което цели да повиши пазарния си дял.
Компанията разчита на това, че голямото търсене в Китай ще продължи въпреки ескалиращото напрежение в търговските отношения със САЩ и наложените мита върху вноса на китайски стоки от американска страна.
Главният изпълнителен директор на L’Oreal Жан-Пол Агон заяви, че не вижда никакви признаци за забавяне растежа в региона.