IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Amazon отваря временен бутик за мода в Лондон

Магазинът, който ще бъде отворен само 5 дни, ще се фокусира върху различна категория всеки ден

12:05 | 16.10.18 г.
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Архив Ройтерс</em></p>

Снимка: Архив Ройтерс

В първото си начинание с физически магазини в Европа Amazon ще отвори поп-ъп магазин (временно отворен магазин на онлайн търговец – бел. ред.) за мода на Бейкър Стрийт в Лондон. Обектът ще работи едва пет дни – от 23 до 27 октомври.

Според Evening Standard магазинът ще включва дрехи от основните партньори на Amazon – брандове като Calvin Klein, Tommy Hilfiger и Aldo, но и собствени марки, сред които Find, Truth & Fable и Meraki. Клиентите ще могат да купуват дрехите през приложението на Amazon или в самия магазин, пояснява Quartz.

Гигантът в електронната търговия вече има опит с физическите магазини, отваряйки няколко книжарници и магазини за хранителни стоки в САЩ през последните няколко години. А през септември компанията откри магазин в Ню Йорк, наречен Amazon 4-star, който продава продукти с дадени поне 4 от 5 звезди от потребителите на Amazon.

Изживяването в магазина в Лондон ще бъде по-всеобхватно, като, освен че ще има стилисти на място, всеки ден на фокус ще бъде различна категория от модния отдел на Amazon. Във вторник акцентът ще бъде върху есенните и зимните тенденции, в сряда върху красотата, в четвъртък върху фитнеса и доброто физическо състояние, а петък и събота – върху дрехите, подходящи за партита.

Макар че това е първият опит на компанията във физическите магазини за дрехи, тя инвестира в мода вече повече от десетилетие.

Amazon придоби сайта за търговия на дребно Shopbop през 2006 г. и стартира сайта за мъжко облекло East Dane през 2013 г., преди да се превърне в спонсор на Седмицата на модата в Ню Йорк за мъже през 2015 г. Онлайн магазинът за бързи продажби MyHabit се провали през 2016 г., но компанията продължава да залага на модата, стартирайки няколко собствени бранда.

Консултантската компания Corseight Research оценява Amazon като най-големия моден търговец на дребно след Walmart, базирайки се на обема на предлаганите стоки, основно заради огромния пазар, който предлага за трети страни.

И макар че досега не успява да накара луксозни марки да продават продуктите си на сайта, явно с този поп-ъп магазин се надява да покаже, че когато става въпрос за мода, може да предложи всичко друго. 

Вижте още технологични новини в материала на Bloomberg TV Bulgaria!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:48 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още